2011-11-20

Galet trött idag, har jobbat hela veckan + helgen, har en vecka kvar, sen får jag oxå helg. Jag längtar efter det kan jag ju säga. Har en del att stå i nu innan vi åker, måste få vaccin igen med mera. Gah!
Fast det är skönt att få jobba lite, för då slipper jag tänka på planet. Är sjukt flygrädd så vet inte riktigt hur det kommer att gå, förhoppningsvis bra! Håller iaf tummarna.

Ska bli så underbart att få åka iväg. Sola,Bada,Äventyr med mera. Åh!
Känns helt overkligt fortfarande, kommer nog inte förstå det förens jag är där nere och har packat upp. Då kommer det slå mig som en boll i hoed! Haha

Två veckor utan denna kylan. Oh! Kan inte bärga mig!
Jobbar de tre sista dagarna oxå innan vi åker, men tänkte höra med chefen om jag kan få vara ledig nästa Onsdag så jag hinner fixa det sista..

Har även mitt 3:dje jobb på gång :) Sjukt nice.
Men man får väl se hur allting blir.

Nu ska jag duscha och göra mig redo för sängen, ska se om det finns någon nice film man kan se innan bedtime.
/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar