2011-11-12

Motivation.

Har varit en jobbig vecka, har jobbat mycket och sovit för lite!
Nu bakar jag brownies, till imorgon när vi fira mig hemma hos mormor&morfar, två flugor i en smäll! För sen har jag inte tid, jobbar ungefär varje dag innan vi åker.

Ska hinna packa också, vet inte riktigt när jag ska ha tid till det.
***** är fortfarande sjuk, det börja gå en på neverna, GAH!
Bli frisk och ändra inställning?

Nej ska egentligen inte skriva om det på bloggen, men vafan!
Nästa vecka är de jobb och åter jobb, börjar 5 vissa dagar till klockan 13.
Är på två ställen nu, svårt att få ihop schemat, men tror det går rätt bra ändå, än så länge!

Jag måste även gå ner i vikt, med tanke på att jag lagt på mig 200 kg sen jag flytta ihop med min sambo! Det är ju iofs inte hans fel, men ändå! Åh, jag vet inte vart jag ska hitta energin någonstans! Varför ska det vara så svårt? Men på gym vill jag inte, känner mig inte redo för det..
Åh! Jag hatar detta. Jävla mög! Varför kunde inte jag få bra gener? Kvittar vad man stoppar i sig så syns det inte? men nä. Istället räcker det att man tittar på en liten bit choklad så går man upp 3 kg. Jag dör en smula!

Får väl se till att jag går med Todde i hans PF. Haha :D

Nej, nu ska jag kolla på mina brownies i ugnen, men ska inte ens provsmaka, det får Wille göra.
/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar