2011-10-16

Bakformen.



Min super fina bakform, jag älskar den!
Bakade faktiskt igår, en sockerkaka med hallon i, den va hur goood som helst, =)
Tänkte ta med ut till våra föräldrar idag, så de oxå får smacka på mina bakverk.
Har hittat fler baksaker jag sååå gärna skulle vilja ha, Åhlens.. Yumyum!

Nåväl, helgen har varit riktigt mysig. Bara tagit det lugnt. Efter en tuff vecka, Imorgon blir de jobb igen, och nu saknar jag min man alldeles för mycket och tycker han kan komma hem från jobbet typ Nu!

Annars rullar allting på som vanligt här hemma, Om 56 dagar är det beräknat att jag ska bli faster, Ska bli så kul, sen ska jag ju ovan på allting bli gudmor oxå, =) Yay!
Känns wierd, men så skoj! Längtar så efter det lilla livet, Hej bebiskläder.

Ha de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar