2011-10-10

Yankee Candle




Igår var vi i Ystad, träffade Lasse&Rose. Va riktigt mysigt! Vi åt kinamat till lunch, sedan gick vi till Olssons Basar, (: Jag hittade två fina kuddar till sovrummet, Mys. Wille fick en onödigt stor mugg. Haha, Fick även en sockerkaks form, formad som ett hjärta, funderar nämligen på att pröva baka en tårta i ett hjärta liksom. Får väl se hur fin den blir, Haha.
När jag började packa ner efter vi vart klara hittar jag något jag inte sett, min söta sambo såg att jag stod och snusade på de goda Yankee ljusen =) Jag fick ett av honom, och lycklig blev väl jag :D Ohja. Det luktar sweet strawberry, Jag skulle helst vilja ha en av varje doft, för jag älskar dom. Tack Al för att du tipsa mig om dessa underbara dofter (:

När vi sedan hade shoppat klart där begav vi oss till Lasse&Roses lägenhet, där spelade vi skipbo, beställde pizza, kollade på film och snacka ! Mysiga söndag.

Nåväl idag har jag jobbat. vilket jag ska göra ända fram till Onsdag, sen är jag ledig en dag och jobbar fredag (: Woho!
/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar