2011-09-04

Allt löser sig.

Känns som att allt faktiskt kommer att lösa sig, har fått lite extra tider på mitt "gamla" jobb, med gamlingarna, det är mysigt där. Jag tycker om det, även om det inte är de jag vill göra i resten av mitt liv, så måste jag starta om, tänka om! Vad jag verkligen vill göra, fast jag tror jag har en liten aning, men inget jag vill dela med mig av än, för jag vet inte om jag verkligen vill.. Vi får se.

Är glad i själen igen, känns bra.. Jag har en fantastisk pojkvän som är förstående, jag älskar dig Wille. 11 månader & två veckor idag, känns fortfarande bra med dig, och det är dig jag vill spendera resten av mitt liv med. <3

Idag ska jag inte göra ett skit, har inte orken till det.. Ska bara slappa..
Imorgon ska jag jobba 7-16, Najs. Sen tisdag är jag nog ledig, då kommer Diana & Madde och självklart världens sötaste Simon! Bebis mys.

/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar