2011-09-20

Oh Hej.

Idag är jag ledig, ska bli skönt. Ska in till Y-town med Al!
Vi ska mysa runt lite.

Såg precis på spotify att min finaste Gavin Degraw har släppt ett nytt album. Får höra det!
Igår va Al här, vi spelade såklart skipbo. Världens bästa kortspel för er som inte vet vad det är, jag älskar det.

Ni borde verkligen pröva det, alla kommer att älska det.

Ja min & willes 1 års dag va mys, vi laga hemmagjord pizza som va otroligt goood. YumYum. Sen satte vi på en film och kröp ner i soffan och åt Ben&Jerry en ny smak. Lycka!
Drack även en flaska vin, ett gott och faktiskt dyrt vin, Men jag kan verkligen garantera att det är värt pengarna, 200 kr för ett underbart vitt vin, det röda är oxå sjukt godis. YumYum. & jag är ingen rödvins älskade men de vinet. Mums.

Nåväl, nu ska jag återgå till att göra mig i ordning, Wille är och handlar en mysig frukost. Nybakta bullar och sånt mys.

Jag älskar honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar