2011-09-22

Hösten.

H m ?

Egentligen inget vettigt alls att skriva, idag har jag jobbat igen.. När jag nu är nyduschad och ligger nerbäddad i sängen ringer jobbet, Kan du jobba imorgon? Självklart kan jag de!
Så får skjuta upp tiden med Mamma&Mormor lite, ska träffas efter 1 istället. Mys!

Jag älskar mitt mysiga liv. Tänkte även ta lite bilder på vårt sovrum och lägga in, är så mys här nu, jag älskar det. Har äntligen fått till de! Yay.

Bara lite mer tavlor och sånt mys sen är de klart, skulle även vilja ha en ny tapet i vardagsrummet. Ska höra med vår hyresvärd och se vad de tycker, för får jag tapetsera om gör jag de lätt, och jag vet exakt hur =) Kommer blir dunder fint. Fast vår lägis är fin, mega fin. Jag älskar den, även om jag gärna skulle vilja ha hus, så fan lämna denna mysiga lägenheten? Hm.. Vem vet.

Jag måste köpa fler ramar, och tavlor, dessutom måste jag köpa ljus, Hösten är här. Ljus är det absolut det mysigaste man kan ha, dessutom röda äpplen som jag fick med mig hem idag från mormor.
Åh, hösten är mys. Koftor, kängor, halsdukar. Åh jag tycker om hösten
Om de inte regnar och jag ska behöva vara ute, om de inte blåser alldeles för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar