2011-09-01

Hat.

En dag kvar på det äckliga stället.. Människorna där äcklar mig! De är de mest falska människor jag helt ärligt någonsin träffat. Har träffat många människor i mitt liv, men dom tog priset.

Att de hatar mig helt utan anledning, håller mig kvar, utnyttjar mig. Sjuka människor.
Hatar de stället. Pi!
Snacka om att bli totalt blåst, finner inte ens ord för hur mycket jag faktiskt hatar de stället. Jag vet att hatar är ett starkt ord, med de ordet är tillåtit pågrund av hur dåligt man blir behandlad på de stället. Madde va den som blev illa behandlad sist, sen blev de jag, Vem står på tur? Det är frågan..
Egentligen orkar jag inte lägga mer energi på det, men när man får två dagars uppsägning, fett orolig över pengarna och sånt. Ni förstår kanske själva?

Ni äcklar mig och jag är glad att jag aldrig mer behöver gå tillbaka dit. /C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar